LEXMARK 3000-problem

Autor: Pablo (pablo_k_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 23:33:17 MET DST

Cześć!!!
Ostatnio mam problem z komunikacją komputera z drukarką nie jest to wina z
pewnością programu instalacyjnego, bowiem sprawdzałem na dysku kolegi i
wszystko jest ok. Po zainstalowaniu driverów przy ikonie drukarki u góry
znajduje się mały czarny znaczek nie wiem co on symbolizuje. Czy problem ten
może być związany z syst. win95 ponieważ ostatnio miałem dziwny wypadek, w
windozie coś wykasowało większoćś plików *.ini a w ich miejsce powstały
puste katalogi. Z góry dziękuje za ewentualną odpowiedz w tej dziwnej
sprawie.

Pozdrawiam.
mail to: pablo_k_at_friko4.onet.pl