BIOS-jak zmienic ustawienia gdy...

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 15 Apr 1998 - 20:22:20 MET DST

chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote:

[...]

> [...]
 c> A jak masz jedna aplikacje?
 c> Ciekawe co powiedza kontrolerzy od licencji
 c> na te biblioteki fox*.e* ???

Chyba faktycznie ukradłeś tego Foxa, skoro treści licencji nie znasz...
Biblioteki można rozpowszechniać _razem_ z aplikacjami bez żadnych ograniczeń i
opłat.

 c> Nie posiadam wersji produkcyjnej ...

??? Co ma piernik do wiatraka? Wystarczy najtańsza wersja Foxa - każda ma
pełnego helpa.

 c> Zamiast jednego "SET'a" proponujesz 4 i to

Wystarczą 3, przewalanie bibliotek przez sieć na dysk lokalny ma sens tylko w
wersji standard.

 c> jest eleganckie rozwiazanie?

Musi być eleganckie?

 c> Mam jeszcze wiele zastrzezen do programow
 c> "wykonanych" pod FoxPro. Czesc z nich dotyczy
 c> malej kompetencji tworcow ale spora czesc
 c> wynika z tego, ze "ten typ tak ma" :-)))

Bardzo niestabilnie zachowują się skompilowane wersjami 2.0, 2.5, 2.5a, 2.5b,
2.6 (2.0 zdecydowanie najgorzej w sieci). W pełni stabilna jest wersja 2.6a.
Uprzedzając pytania: update od 2.6 do 2.6a jest bezpłatny.

 c> Poza tym te programy kiepsko zachowuja sie
 c> w srodowisku sieciowym NetWare duzo lepiej
 c> zachowuja sie te spod Clipper'a ...

Nie zauważyłem złego zachowywania się poprawnie napisanych programów pod Foxem
2.6a.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl