Re: Yamaha OPL3 SA Drivers

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 22:19:43 MET DST

At 20:17 04-15-98 +0200, you wrote:
>Czesc!
>Czy ktos moze mi podeslac adres www , z ktorego bede mogl
>bez problemow sciagnac nowe sterowniki do Yamahy OPL3 SAx ?

  Myslisz, ze sa nowsze niz na CDROMku dawanym z karta ????

  Jak kupilem te karte i instalowalem do W3.11 to mi to zajelo
  razem z rozkreceniem komputera 0.5 godz.

  Ale jak wczoraj musialem to zainstalowac pod w95 - ale tak naprawde
  to poprawic instalacje po jakim domoroslym zegarmistrzu swiatla
  to przy okazji dwa razy instalowalem W95.

  Jak wreszcie mialem troche wyczyszczone W95 i postepowalem
  zgodnie z tym co napisano na okladce do CDROMka to sie
  wszystko zainstalowalo poprawnie i zaczelo grac i CDeki
  i WAVy i MIDy.

  Mimo to w Mixerze tam gdzie pod W3.11 byly krzyzyki
  oznaczajace, jak sie latwo domyslec WYLaczenie wejscia
  to pod W95 tam sa ptaszki czyli znaczki oznaczajace
  (na logike) WLaczenie urzadzenia. Czyli zly znaczek
  sugeruje inne dzialanie niz jest naprawde. reszta jest OK.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~