Zworki w Samsung SHD-3062A (120MB)

Autor: Artur Manko (armo_at_venus.wmid.amu.edu.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 21:49:12 MET DST

Czy ktoś ma jeszce taki dysk ? (w/w pojemność to ta podana na obudowie
twardzielka - w BIOS'ie i w różnych programach zwykle jest to coś w
granicach 105-115MB)

Na gwałt potrzebuje ustawienia zworek ale nie tylko tych standardowych do
ustawiania MASTER/SLAVE ale WSZYSTKICH także tych nie opisanych na spodzie
twardzielka (przypuszczam, że podczas wymiany obudowy wypadła mi któraś
ze zworek bo twordzielek zachowuje się dziwnie : potrafi niby zachowywać
pliki ale ich zawartość jest dziwna - NA PEWNO winę za to nie ponoszą
wirusy)

Chciałbym się upewnić, gdzie powinienem włożyć tą zworkę bo losowanie może
mnie kosztować drobne 120MB (szkoda mi ich)

Jeśli tylko ktoś mógłby mi pomóc niech odpisze na niżej wymieniony adres

  / __ / __ __ // Artur Manko /
 / /_/ / / / / / // mailto:armo_at_venus.wmid.amu.edu.pl /
/_/ /_/_/ /_//_//________http://venus.wmid.amu.edu.pl/~armo ________/