Problem z Outlook Express...

Autor: The Founder (founder_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 20:17:43 MET DST

Program Outlook Express jest bardzo fajny (szczegolnie jak sie nie ma
czegos innego do czytania grup dyskusyjnych)... :) Tak na serio jednak,
to mam maly problem (a wlasciwie to troche wiekszy). Nie wiem jak ustawic w
tym
programie, aby codzien, kiedy pobieram nowe posty z grup dyskusyjnych,
program
pobieral mi *TYLKO* posty z ostatniego dnia (czyli z tego, w ktorym to
sciagam).
Szukalem podobnej opcji w menu i w opcjach, ale niestety nieznalazlem i albo
mam cos ustawione zle o czym nie wiem, albo ten program "nie potrafi"
sciagac
postow z ostatniego dnia (w co szczerze powiedziawszy nie chce mi sie
wierzyc).
Codzien program pobiera mi posty z 2-3 ostatnich dni (na dodatek te
zaznaczone juz wczesniej jako przeczytane)... Moze ktos mial podobny problem
i wie
jak sobie z nim poradzic? Jesli tak, bede bardzo wdzieczny, bo w koncu czas
leci (a impulsy razem z nim), a jak mi tak codzien pobiera 300 naglowkow +
300 wiadomosci (w tym 70%) przeczytanych, to wiecie sami jakie to jest
denerwujace... :(

                - The Founder -
: : ::: founder_at_polbox.com ::: : :