Re: Karta 1MB - > 2 MB

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 14:16:20 MET DST

> Mam takie proste pytanko , jednak nie mogę sobie na nie odpowiedzieć .
> Czy warto rozszerzyć Kartę 1 Megową do 2 .
> Czy dopali to grafikę czy tylko udostępni więcej kolorów w określonych
> trybach ?

jesli jest to karta 64 bitowa taka ja Trio64 i pochodne to powinna
przyspieszyć o jakies 20-30 % - związane jest to ze sposobem odwoływania
się do pamięci
Co do max. ilosci kolorów w okreslonych rozdzielczosciach to również się
zwiększy.

Ogólnie sprawę należy rozważyć w odniesieniu do konkretnego przypadku
(jak większosć rzeczy w tej dziedzinie)

Cooger