Re: Raz jeszcze Opti

Autor: Krzysztof Szymański (chris_at_use.com.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 16:30:20 MET DST

Mam karte na Opti 82C931, aby zainstalowac ja to trzeba posiadac aktualny
plik inf. Najpierw instaluje sie manualnie jeden driver 931drv.exe - winda
umieszcza driver w innych urzadzeniach a nastepnie po restarcie sama
odnajduje karte i umieszcza ja w mulimediach.

KaPeS

Dupcio napisał(a) w wiadomości: <3534a2eb.2062914_at_news.lublin.pl>...