Cos dla szurnietego HDD

Autor: Bogdan Kwietniak (valusia_at_hotmail.com)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 15:36:35 MET DST

Czółko!
 Mojemu HDD ostatnio się pokaszaniło i obecnie mam dość upierdliwego BADa na
dysku. Jego wredność polega na tym, że po dotarciu do danego klastra twardziel
się wyłącza wydając krótkie 'bip'. I staje. Po chwili podejmuje kolejna próbę
i znowu staje, itd.
Czy jest jakis sposób na oznaczenie tego klastra jako BAD/Non Used albo coś
takiego?
Chciałbym założyć dużę partycję, a to draństwo wypada gdzieś w środku i
blokuje działalność.

--
Jesli Pana Boga nie ma              ((__))
- to chwala Bogu,                    (00)        Bogdan Kwietniak