Re: ATi 3D RAGE II + DVD - co o niej sadzicie ?

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 03:32:44 MET DST

MTer wrote:

> W porównaniu z Virge , Ati Range jest kartą 3D .
> Sprzętowe MPEG i wogóle cacy .
> Bierz ATI Chargera 3D 4 MB , nie będziesz żałował .
> ( to nie 3dfx ale , jest całkiem szybka w 2D i 3D )

Ati Rage II? nie zartuj, dopiero Ati Rage PRo ma support do DVD. swoja
droga nie wiem dlaczego player STD do DVD (dostalem razem z kompem - IBM
Aptiva L51) nie chce mi rozpoznac karty graficznej i przerywa instalacje
(moze dlatego, ze karta na AGP). A co do DVD to czy ma sens kupowanie
napedu DVD teraz? Sam mam Hitachi GD-2000, to softu wykorzystujacego DVD
malo, a jaki sens ma ogladanie filmow na monitorze 15"?

--
Kelof
mailto:folekm_at_globalserve.net