Re: Modem w notebooku

Autor: dziadek (michalf_at_USUNTOceti.com.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 19:57:04 MET DST

Kane napisał(a) w wiadomości: <6gvt6a$hgd$3_at_rekin.onet.pl>...
>Mam problem z modemem. Wysyla i odbiera faxy ale z innym modemem nie chce
>sie polaczyc.
>Np. z 0202122 piszczy, wszystko ladnie ale na koncu pisk staje sie
>niestandardowy (inny niz byc powinien) i terminal nie pojawia sie (opcje sa
>dobrze ustawione).
>
>Czy ktos wie co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy ?
>Czy modemy zintegrowane z mainboardem w laptopie sa do naprawy ?

HE HE zmien szybkosc na 9.600 zobaczysz jak pieknie sie laczy , twoim
problemem sa POLSKIE ( jak dumnie napisane ) linie telefoniczne

Michal Fik | Polaniec |Poland | http://www.ceti.com.pl/~michalf
http://webexpress.idc.com.pl - redaktor magazynu internetowego |
Icq UNI : 2806871