Re: BIOS-jak zmienic ustawienia gdy...

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Wed 15 Apr 1998 - 09:28:23 MET DST

On 1998-04-13 roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org said:

>c> licze na MB ... :-)))
>Pojmujesz pojęcie 'źródła' ???????????

A Ty pojmujesz co to "smiley'e"?

>Poza tym, tylko skrajni lamerzy kompilują do wersji standalone - na
>czorta mi w każdej aplikacji dodatkowe ponad 1.5MB śmieci???

A jak masz jedna aplikacje?
Ciekawe co powiedza kontrolerzy od licencji
na te biblioteki fox*.e* ???
>c> Czytalem ...
>Słabo...

Nie posiadam wersji produkcyjnej ...

>tym, że nie chciało Ci się nawet dokładnie obejrzeć helpa - inaczej
>w ogóle Twój zarzut by się tu nie pojawił...

Zamiast jednego "SET'a" proponujesz 4 i to
jest eleganckie rozwiazanie?
Mam jeszcze wiele zastrzezen do programow
"wykonanych" pod FoxPro. Czesc z nich dotyczy
malej kompetencji tworcow ale spora czesc
wynika z tego, ze "ten typ tak ma" :-)))
Poza tym te programy kiepsko zachowuja sie
w srodowisku sieciowym NetWare duzo lepiej
zachowuja sie te spod Clipper'a ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive