Modem (sportster) i ponowne wybieranie numeru

Autor: Dany (dany_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 01:16:20 MET DST

Ostatnio zmienilem sobie modem z poczciwego zoom v.34x na sportstera message
plus
ogolnie fajny jest to modem (przyjmuje faksy bez wlaczonego komputera)
ale :
jak odpalam np ie4 to pokazuje mi sie okienko loginu do internetu z
zapytaniem o login ppp pass:ppp
i jak za pierwszym razem mi sie nie polaczy bo linia byla zajeta to za kazda
nastepna proba polaczenia
wyglada tak jakby modem ignorowal sygnal mozliwosci dokonaniu wybierania
numeru i w rezultacie sygnal ciagly zamienia sie w przerywany (oczywiscie
numer nie zostal wybrany) no i sie nie laczy. zeby dac druga szanse na
polaczenie musze zamknac ie4 i okno loginu i zabawa od nowa. Jest to troche
denerwujace bo gdy w godzinach szczytu chce sie polaczyc to musze sie
zaklikywac na smierc :(((
Czy mozna to jakos programowo rozwiazac ? a moze to wynika z tego ze jest to
niemiecka wersja modemu
ale w gruncie rzeczy za pierwszym raazem to wybiera numer a dopiero w
nastepnych probach cos nie zabardzo mu idzie.Probowalem wylaczyc oczekiwanie
na sygnal ale wtedy to to nawet sygnalu wybierania nie slychac :(

Z gory dzieki
Daniel Holy
Universit of Nicolaus Copernicus in Torun, Poland
E-mail: dany_at_mat.uni.torun.pl
        sirdany_at_friko3.onet.pl
UIN : 10320150