Re: Aktułalizacja biosu .

Autor: MTer (mter_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 21:29:42 MET DST

Jacek Dabrowski napisał(a) w wiadomości:
<000201bd6617$d6aec1e0$ebfa74c3_at_betapc>...

>Napisz, jak, bo to ostatnio modny temat :)
>
>CU L8r :)
>----------------------------------
> Jacek Dabrowski
>----------------------------------
>surgeon_at_box43.gnet.pl
>----------------------------------

   Więc tak :
Po pierwsze kumpel miał taką samą płytę główną ( dokładnie FIC PA2005 -
dobry 2 lata temu . )
Więc pożyczyłem sobie od niego komputer .
Wyciągnąłem jego bios , i włożyłem w miejsce mojego nie działającego .
Komputer wystartował i w trakcie pracy komputera wymieniłem biosy z
cudzego na swój i zapisałem go jeszcze raz tylko że tym razem
kopią którą zrobiłem przed akutalizacją .

Wszystko przebiegło OK .
Mój komputer działa , jego też .

Niektórzy tzw. informatycy mówili że pod żadnym pozorem nie wolno
wyciągać biosu w trakcie pracy komputera , bo system odnosi się do niego ,
przy każdej operacji . Jednak z tego co wiem to bios odrazu na starcie jest
przepisywany do ramu więc pozostawało jedynie możliwość spięcia .
Ale wszystko przebiegło ok .

Proste .

MTer