WKURZAJACE klawisze na klawiaturze Win95

Autor: Krzysztof Babendych (krzybbdy_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 23:23:00 MET DST

Drodzy uzytkownicy PeCetow skazani na klawiatury ze znaczkiem Win95.
Jak zapewne zauwazyliscie, ostatnio rynek klawiatur zdominowaly
klawiatury wyposazone w dodatkowe klawisze pomiedzy Ctrl a Altem,
przeznaczone do pracy w Win95. Te klawisze przeszkadzaja ustawicznie w
pracy, zaklocaja plynnosc pisania i co rusz wyrzucaja mi te zasrane
menu na ekran.
JAK TE OCHYDNE KLAWISZE MNIE WNERWIAJA !!!
Pisze, sobie pisze plynnie, nie patrzac na ekran tylko tekst ktory
wklepuje. Nasickam Alt-c zeby miez "c" z kreska i po chwili slysze ze
komputer mi pika.
ZNOWU NIE TRAFILEM W ALT TYLKO W TEN GOWNIANY KLAWISZ WIN95!
Na ekranie mam helpa windowsowego. Chwytam za mysz i przywracam
komputer do pozadku.
LUDZIE, RATUJCIE MOJE NERWY. W domu mam klawiature egonomiczna bez
tych klawiszy i z twardym klikiem (kocham takie klawiatury), lecz w
pracy mam same klawiatury Win95.

Czy jest jakis program ktory wylaczy ten antyergonomiczny syf z
klawiatury, a moze nawet przelaczy je tak, zeby dzialaly jak Ctrl lub
Alt?

Jesli znacie cos takiego - RATUJCIE !!!

P.S. Jesli nic nie podziala, to chyba mechanicznie uszkodze te
klawisze!