Re: Jak chronic oczy?

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 22:21:36 MET DST

Harry wrote:

> Na razie nie odczuwam zadnych dolegliwosci, ale
> moja zona czasem skarzy sie na pieczenie oczu
> po powrocie z pracy (8 h przed ekranem z filtrem,
> ale nie wiem co to za badziewie :-((( )

To nie przez badziewie ale brak smarowania. Wybaluszajac (sorry)
oczy rzadziej zamykamy powieki. Poradz zonie by zaczela sie
troche rozgladac po firmie. ;-)
Oczywiscie posiadanie lepszego monitora poprawia znacznie komfort
pracy niemniej jesli robotka precyzyjna (jakas tam dlubaninka
w grafice) i przez wiele godzin to i tak nic nie pomoze.
Rano a i w nocy trzeba troche poplakac. Polecam awanturke (Tobie)
lub Harlekiny (zonie) :))

Pozdrawiam
         A.A.