Re: o/c temp chipy i crc

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 21:31:51 MET DST

"Krzychu" <krzyrem_at_kki.net.pl> napisał(a):

> Chodzi o prosty fakt, ze producenci pamieci dopuszczeja dla FPM 66Mhz, dla
> EDO tez tyle, ale poniewaz EDO sa produkowane w wiekszosci z czasem dostepu
> 60ns wytrzymuja jakos te 75Mhz. Tylko SDRAM sa przeznaczone dla systemow do
> 100Mhz.

Dziwne ...
U mnie na 83 MHz chodziły nawet zwykłe FPM 70 ns (na Abicie SM5),
obecnie bez problemu 4x16 MB EDO 60 :)

> [...]
> sytuacjach. Zapewne zauwazyles, ze procesor pracujac np. w edytorze tekstow
> jest prawie zimny, podczas kiedy przy wlaczonym okienku DOS (nawet, kiedy
> nic tam nie jest uruchomione) grzeje sie bardzo. I kiedy sytem sie wiesza
> nigdy nie jestes pewny, czy jest to spowodowane twoim "podrasowanym"
> sprzetem, czy tez bledem w oprogramowaniu. Ja np. przez pol roku nie mialem
> zwisu komputera na podrasowanym Pentium 120 do 133MHz dopoki nie zachcialo
> mi sie kopiowac w Win Exploratorze. Wtady wyszlo szydlo z worka. Dodam, ze
> uruchmialem zarowno Word, jak i gry itp.

Nie wiem co mi się wydaje ale mój P200MMX->250 wytrzymał bez problemu
20h łamanie hasła - pracujące właśnie w DOSie pod NT (obciążenie cały
czas 100%)

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )