Re: Off topic: Odp: Wiarygodny tester RAMu?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 15:38:29 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote in message <6gvmup$6c5$4_at_helios.man.lublin.pl>...

>na te na te. binariow nie wilno umieszczac, a transmisja WWW
>jest jednym ze sposobow transportu binariow ktorych tu nie chcemy.

Twój list nie byl zwiazany ze sprzetem (pecetami), nieprawdaz? ;)
A jak nazywa sie ta grupa?

>ps: cos sie czepil ? a KYSZ :))

Zgadnij? Zauwaz zreszta, ze nie tylko ja... ;)

Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>

PS. Normalnie (do kogo innego) bym sie nie przyczepil, ale... nie moglem
sobie odmówic tej przyjemnosci...
PS2. Rozumiem, ze pl.comp.pecet dotyczy sprzetu - pecetów, informacji NTG i
innych postów o dowolnej tematyce Twojego autorstwa, Grzesiu...