Re: MULTIBOOT

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 11:47:40 MET DST

> Tylko, ze to NIE chce dzialac w wersji W95 USB.
> Proba startu z ta opcja konczy sie zwisem
> przy kolejnym starcie komputera.
> Trzeba wystartowac z dyskietki i zmieniac nazwy plikow.
> Okropna robota.

Kots kiedys wysylal taki programik w95boot. Dziala z osr'er , nie
trzeba nic recznie przerabiac. Nie dziala z Fat32 , ale wtedy to chyba
zaden dos nie pojdzie - ??

Natomiast jezeli chodzi o wybor przy starcie systemy operacyjengo , to
dobry jest ten z BOOT z Partition Magica, chyba z OS/2.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?