Re: Nokia 449 Xa Plus

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 12:05:33 MET DST

> Dzień Dobry,

> Posiadam w/w monitor i mam maly problem. Gdzieś mniej wiecej w
odleglosci
> jednej trzeciej od dolu ekranu, wyswietlana jest cienka niebieska
linia.
> Myslalem ze monitor jest uszkodzony, ale sprzedawca zapewnil mnie ze
tak
> powinno byc i wszystkie monitory tego typu tak maja.

> Czy ktos sie z tym spotkal? Czy zeczywiscie "te typy tak maja"?

MOGA ! Podkreslam moga , tylko w przypadku, jezeli kineskop to
Trynitron. W pracy na SONY'M 22' (od Indyka) sa jak dwie kreski
narysowane mazakiem na ekranie. Jest to po prostu element podtrzymujacy
pinowe druciki stanowiace maske kineskopu.

Natomiast jezeli NIE jest to trynitron, to absolutnie nie powinno go
byc. No i z reguly pasek jest czarny.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?