off topic - Odliczenia PIT

Autor: Waldek (woczko_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 19:59:20 MET DST

Witam sznownych grupowiczów

Sorki za Off-topic ale ze strony praktycznej

1.
Czy Urząd Skarbowy nie będzie miał coś przeciwko
jeżeli odliczę sobie od podatku za 97 rok części komputerowe na które
posiadam faktury ? - ktoś ostatnio sugerował mi że tylko cały komputer -
- w co nie bardzo chce mi się wierzyć - przecież na fakturze i tak jest on
rozpisywany "na części pierwsze"

2. Tak jak powyżej ale opłata za założenie konta internetowego.

Osoby zorientowane w odliczeniach proszę o priva
żeby nie zaśmiecać tej grupy.

Niestety - należę do "PITO-LENI" którzy jeszcze się nie rozliczyli :))

Niezmiennie pozdrawiam
      Waldek Oczko
woczko_at_free.polbox.pl