Re: Plyta

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 19:34:09 MET DST

Jacek Fiok wrote:
> Ostatnio Tom dosc mocno zjechal FIC-a 2012 i chipset VP3 w ogole,
> zobacz sobie na http://www.sysdoc.pair.com;
Taak, poczytalem, najgorsze ze nie obsluguje wiekszego od 75 Mhz
taktowania plyty.
> Moze jednak Abit IT5 (Aladin5+AGP+100MHz bus) albo ASUS SP98-AGP-X
Ja sie do Aladina zrazilem bardzo. Ale to dluga historia.
> (SiS 5591+AGP+100MHz)?
Ten Asus ladnie wyglada, przynajmniej na stronach TCH.. ale dla mnie on
ma spora wade - nie obsluguje SIMMow. A na nich w tzw. okresie przejsciowym
chcialem sie oprzec. No i po co mi do szczescia badziewna integrated karta
muzyczna? Mam nadzieje, ze daje sie to calkowicie wylaczyc. Aha,
"wyposażona jest również w mechanizmy monitorowania sprzętu (pomiar napięć
zasilania, temperatury podzespołów, kontrola pracy wentylatorów)" - czyli
LM 75, 77 i reszta onboard? Czy jak w Chaintechu mozna sobie co najwyzej
dolutowac?
> Ewentualnie cos na MVP3, ale tych plyt chyba jeszcze nie sprzedaja...
Chyba nie, ale moze ktos wie lepiej?

PS. Chyba w koncu kupie Asus TX97-XE.

--
   Piotr 'Xenocide' Sieklucki