TSENG

Autor: ALGI (algi_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 19:15:43 MET DST

Czy ktoś ma jeszcze starusienkiego ET-4000/W32 VLB?
Prosiłbym o opis zworek na tej karcie
Oprócz tego mam problem w VGA
W niektórych programach/gierkach/demach scenowych występują ochydne
czerwone kropki ( kaszani się paleta )
Podobno jest to bug w chipsecie ET-4000/W32
Podobno istnieje też programik snoopoff który eliminuje ten problem
ale ten od wersji ET4000/W32p PCI nie działa (pisze FAILED 00) a tylko
do takiej wersji mam dostęp. Szykałem na stonie tsenga i nawet
wysłałem do nich list czy da się coś zrobić ale odpisali mi że oni
dają tylko chipy a resztę (Bios, pamięć) to manufactor i do niego
muszę się zgłosić.
Problem w tym że ta stara ET'ka VLB to NO NAME !!!
Czy ktoś mógłby mi pomóc !!!

Pozdrowienia
ALGI
algi_at_kki.net.pl