Re: TX a 64 mb ram

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bart_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 16:48:09 MET DST

Krzysztof Pralat napisał(a) w wiadomości:
<3.0.3.32.19980410093121.0069584c_at_grendel.sylaba.poznan.pl>...
> [...]
Win95)

>Jaki to program?
>
>Krzychu

Poszedłem do pracy i spradziłem....

HEXVIEW

HexView is a program for hackers, code diggers, software
developers. (to z instrukcji programu, nie wiem niestety skąd go mam :-((

Pozwala "grzebać" w pamięci (np. programy tego typu umożliwiają edycję
pamięci, dlatego Blizzard nie zdecydował się na zapisywanie postaci Diablo
(każdy "grajek" wie o czym mówię) na serverze Battle.net bo i tak można by
je "podkręcać" w pamięci kompa podczas gry. Zostało więc że postać
zapisywana jest u gracza na kompie (a raczej na dysku)

Otóż mi ten program pokazuje że Windows pakuje programy do pamięci powyżej
64 mimo że ma wolną pamięć poniżej, nie wiem dlaczego, ale tak właśnie
pokazuje...

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)