Re: Temperatura P II

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 15:26:01 MET DST

-----Original Message-----
From: Jacek Fiok <jfiok_at_kki.net.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 14 kwietnia 1998 12:18
Subject: Re: Temperatura P II

[ciach]

>A jak to w ogole jest z wiatrakami od P2? W ogole sa potrzebne (bo

Sa, sa potrzebne. Tyle ze do wersji OEM procesora musisz zdaje sie
dokupic oddzielnie dmuchawe i radiator (nie jestem pewien, mam
wersje BOX i wiatrak z radiatorem byly juz zamontowane na procku)
BTW: Wiatrak od P2-BOX Ruuuulez ! A to dlatego ze ma na sobie
fajny hologram :)

>kiedys sie mowilo, ze jak ATX, to juz wystarcza dmuchawa od zasilacza,

Moze jak sie ma P100 to wystarcza (patrz: komputery PESSIMUS :)
ale w praktyce trzeba dalej montowac wiatraki.

>prawda to?)? A jesli sa, to jak sie je podlacza - chlodzi sie te cala
>'skrzynke' z procesorem i L2 cache? No i czy wszystkie wiatraki do P2
>sa z definicji sterowalne przez LM78?

Nie wiem jak jest w wersji OEM , ale jak juz pisalem, w werji BOX
wszystko juz jest na procku. Wystarczy podlaczyc kabelek do specjalnego
trzy-pinowego gniazda na plycie. Dwa piny sluza do zasilania, a trzeci
wlasnie do zliczania obrotow. Czy wszystkie wiatraki maja te funkcje ?
Nie wiem, ale chyba te najtansze raczej nie ;)

>Jeszcze jedno: w moim Chaintechu 5TDM2 nie ma ukladu LM75, jest tylko

A jest LM78 ?

>na niego miejsce w srodku Socket7. Ale chyba nie mozna go tam tak
>sobie, po prostu - dolutować?

Chyba mozna ale na wlasne ryzyko :)
Ale gdzie go dostac ?

CU L8r :)