Re: Kabel od sieci a warunki atmosferyczne ?

Autor: dziadek (michalf_at_USUNTOceti.com.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 14:00:26 MET DST

eL RADARo napisał(a) w wiadomości: <35330603.290653_at_news.icm.edu.pl>...
>Chciałbym założć sieć między dwoma budynkami: moim domem i domem
>sąsiada. Wydaje mi się, że jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest
>puszczenie kabla powietrzem na jakiejś lince stalowej. Pytanie tylko
>jak taki kabel znosi deszcz, mróz i temu poobne, czy ktoś ma jakieś
>doświadczenia ? A tak przy okazji to ile kosztuje metr kabla
>koncentrycznego ?

kabelek zyje normalnie ( przeciez ma izolacje ) , zalezy to od tego ile
"meter" jest do twojego sasiada ??? ,

Michal Fik | Polaniec |Poland | michalf_at_ceti.com.pl |
http://www.ceti.com.pl/~michalf
http://webexpress.idc.com.pl - redaktor magazynu internetowego | Icq UNI :
2806871