Jak chronic oczy?

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 12:00:34 MET DST

Witam.
Pytanie dotyczy sprawienia sobie _szklanych_okularow,
w moim przypadku jeszcze zerowek :-) ale jak dalej
tak dlugo bede siedzial przy komputerze to kto wie...
Mam wprawdzie na monitorze napisane Low radiation,
ale dodatkowa warstwa szkla miedzy ekranem i okiem
byc moze pozwoli mi dluzej cieszyc sie dobrym
wzrokiem.
Na razie nie odczuwam zadnych dolegliwosci, ale
moja zona czasem skarzy sie na pieczenie oczu
po powrocie z pracy (8 h przed ekranem z filtrem,
ale nie wiem co to za badziewie :-((( )
Mysle, ze dla zdrowia jej oczu pytanie to jest
istotne.
Co sadzicie o takim sposobie ochrony? A jesli tak,
to czy szklo powinno byc specjalne, czy moze samo
to, ze to by bylo szklo a nie jakis plastyk wystarczy?

--
         Harry (Misiek)