Re: Przeniesienie twardego dysku

Autor: Piotr Frejowski (PiotrF_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Apr 1998 - 16:19:55 MET DST

Witam

Zostanie dobrze odczytany, jesli dysk twardy komputera gdzie chcesz go
wstawic jest tez podzielony na partycje to moga byc problemy z uruchamianiem
aplikacji (szczególnie Windows-owych) na tym komputerze poniewaz pierwsza
partycja twojego dysku wskoczy np na dysk D (jezeli w tamtym komputerze byl
jeden dysk) a druga na koniec (po wszystkich partycjach). Partycje oprócz
pierwszej z tamtego komputera skocza o jedno miejsce dalej.

Pozdrawiam
Piotr Frejowski
PiotrF_at_kki.net.pl
ICQ 6477467

Krzysiek napisał(a) w wiadomoœci: <3531DEE6.1381845B_at_swipnet.se>...