Re: Nokia 449 Xa Plus

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 10:15:00 MET DST

At 08:18 98-04-14 +0200, you wrote:
>From: Jacek Bochenek <jacek_bochenek_at_hotmail.com>

>Skoro Cie zapewnial, ze wszystkie tak maja to trzeba bylo poprosic
>zeby wypakowal trzy takie same modele (nowe) i podlaczyl.
>Ponadto zobacz tez w innych sklepach (moze tu byla jakas trefna dostawa)

  Chcesz, zeby go wyrzucili ze sklepu czy zeby zdobyl kondycje
  w nogach (bo od siedzenia przed ekranem to tylko miesnie wielke d..
  sie rozwijaja). ????

  Powszechnie wiadomo, ze wszystkie monitory oparte o kineskop
  SONY maja taki pasek - na ogol ledwie widoczny.

--
Romek      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~