Re: Nokia 449 Xa Plus

Autor: Piotr Goczal (bilbo_at_mazurek.man.lodz.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 09:52:41 MET DST

Jacek Bochenek <jacek_bochenek_at_hotmail.com> wrote:
: Dzień Dobry,

: Posiadam w/w monitor i mam maly problem. Gdzieś mniej wiecej w odleglosci
: jednej trzeciej od dolu ekranu, wyswietlana jest cienka niebieska linia.
: Myslalem ze monitor jest uszkodzony, ale sprzedawca zapewnil mnie ze tak
: powinno byc i wszystkie monitory tego typu tak maja.

: Czy ktos sie z tym spotkal? Czy zeczywiscie "te typy tak maja"?
Zgadne: Monitor Trinitron? Ten typ tak ma. Powinienies miec jescze jedna linie
na gorze. Wszytskie trinitrony tak maja. To sa technologiczne "druciki"
podtrzymujace maske kineskopu.
Piotr

Piotr Goczał