Re: Zip drive - problemy

Autor: Krzysztof Janicki (kajan_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 09:45:10 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl wrote in message ...

>Dzieje się to zapewne na napędzie IDE... Nazywa się to COD (ClickOfDeath) i
>jest przypadłością ok. 1% napędów IDE z wczesnej produkcji (IOmega się do
tego
>oficjalnie przyznała) :-(
>Natychmiast _wymień_ ten napęd, bo rozwali Ci _nieodwracalnie_ wszystkie
>dyskietki.

Dzieki Roman za informacje, ale zadam Ci pytania pomocnicze. Rzeczywiscie
dzieje sie to NAJCZESCIEJ na IDE. Ale IDE mamy od 2 miesiecy. Poprzednio
byly 2xSCSI wew. na PC i 2xSCSI na Mac-u. Czy to o czym piszesz dotyczy
rowniez SCSI wew??? Znacznie rzadziej, ale to nam sie dzialo wczesniej. I
druga sprawa. Odnioslem wtedy wrazenie (tylko wrazenie), ze to Mac cos
miesza z dyskietkami. I co z dyskietkami??? One jak napisalem "daja sie
naprawic" i chodza np kolejne 2 tygodnie po czym znow ktoras pada.
Martwi mnie tez, czy duzy dystrybutor z Warszawy wymieni Zip Drive z
uszkodzona "chwilowo" dyskietka na podstawie doniesien z Internetu???
krzys; kajan_at_polbox.com