Re: Windows nie rozpoznaje pamieci na karcie?

Autor: Mariusz Pater (pamar_at_omega.bg)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 07:40:19 MET DST

>Absolutnie NIE ! Tyle to mam ja z 2,25mb ramu ! Chyba masz cos nie tak
>z tymi dodatkowymi pamieciami, niestety :( - sprawdz czy dobrze je
>wcisnales ?
>BTW Czytalem o tym co pisales o drajwerach - te "najnowsze" ze strony
>Tsenga dzialaja zarowno na ET6000 jak i na ET6100 - nie ma roznicy.
Wczoraj dokupilem 1 MB do karty S3+ (model chyba nie jest wazny) a
rezultat - dalej jest pokazywany stary 1 MB.Przy zmianie drajwerow pokazuje
sie 2 MB,ale po kolejnym restarcie dalej jest tylko 1MB.Program dignostyczny
pokazuje tak samo jak Winda. Wcisniete sa dobrze,nawet przed chwila je
zamienilem miejscami i efekt ciagle ten sam.Mam wrazenie,ze cos gdzies nie
daje dobrego kontaktu.Czym ewentualnie wyczyscic styki?Do tej pory karta
chodzila z 1 MB kolo dwoch lat i chyba ma prawo cos nie kontaktowac?
pamar_at_iname.com