Re: voodoo 2

Autor: The Founder (founder_at_polbox.com)
Data: Mon 13 Apr 1998 - 00:48:02 MET DST

>w mojej sytuacji wymianka proca (a co za tym idzie płyty) dodała by
>mojemu kompowi trochę kopa. przecież zauważalne jest cenowe zbliżanie
>się PII do MMX. a jeżeli tak to przeciez lepiej będzie dołożyć te parę
>złotych i kupić już coś na PII (oczywiście nie dzisiaj ale za jakiś
>czas).
>poza tym wg mnie jest to raczej powód do zadowolenia, że proce
>tanieją, zresztą jak wszystko inne.
>

> pozdrowionka...
> email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl

Caly czasy piszecie o wymianie procka i plyty, a nie myslicie o tym, ze
wymienic nalezy takze obudowe i (jesli ktos ma simmy) takze pamiec, a to juz
jest "troche" wiekszy koszt
(najtansza obudowa ok. 270 zl + 32 dimm, czyli gdzies ok. 450 zl...
oczywiscie wyjdzie mniej, jesli komus uda sie sprzedac stara obudowke i
uklady pamieci)...

              - The Founder -
: : ::: founder_at_polbox.com ::: : :