Re: Temperatura P II

Autor: Piotr Przyłucki (tlalok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Apr 1998 - 14:18:42 MET DST

>Do zmierzenia temperatury procka wykorzystywany jest
>natomiast uklad LM75.

Wlasnie, a jak to wyglada w plytach Asus P2L97 ?
Kiedy kupowalem moja wiedzialem tylko o ukladzie
LM78 i kupilem plyte z tym wlasnie ukladem. Caly czas
myslalem, ze haslo MB w BIOSIE oznacza temperature
plyty i procka (naiwny). Dopoki nie zobaczylem BIOSU
w TX'owej plycie Asus u qmpla, gdzie sa wizualizowane
obie temperatury. Wtedy wlasnie dowiedzialem sie o
ukladzie LM75 ale dalej nie wiem czy moja plyta go ma.
Asus nigdzie o tym nie wspomina z jednym wyjatkiem -
nowy BIOS dla p2l97 ma support dla ukladu LM75.
Czy moze jest tak, ze uklady te byly montowane w parze
z LM78 ale dotychczas nie bylo obslugi w BIOS'ie tego
pierwszego? Czy moze bylo po prosty wiecej wersji tych
plyt niz myslalem ?

     |__)| Piotr Przyłucki tlalok_at_kki.net.pl