Olwerkloking

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Apr 1998 - 14:15:12 MET DST

Mam procesesor P166.
Ostatnio poprzestawialem jakies zworki na plycie ,i zauwazylem ze komp
startuje z 200mhz.Niestety dalej nie chciala sie uruchomic windoza...
wyskakiwal napis Ze jakis blad w protekcji(or smth) w pliku configmg
Dalej sie nie uruchamial.Wczesniej(kiedy uruchomilem po raz pierwszy)
win95 uruchomil sie ,ale zamiast czcionki na pulpicie(podpisy ikonek)
pojawialy sie jakies kwadraciki.. (???) ktos wie o co chodzi?
Poza tym caly czas swiecila sie dioda Hdd i wogole jakos tak nie bylo
roznicy w predkosci(a moze mi sie zdaje).
Tak z ciekawosci(gdyby mi sie nie udalo podkrecic) Jak bardzo widocZna
jest roznica w predkosci?(np. uruchamianie systemu)
Aha, ile taki podkrecony komp moze byc wlaczony?... Mam kolege co
twierdzi ze mu sie spalil ,jak za dlugo siedzial.. (!!!)
Chodzi o P166 intela podkrecony do 200...

ps.Jesli chodzi o Bios,to w ktorym miejscu?

Odpowiedzi najlepiej na priva
pozdrawiam

 Phenomen ...OO+-...
http://priv.sos.com.pl/~phenomen