Re: Falowanie obrazu

Autor: Majcy (majcy01_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 13 Apr 1998 - 12:36:14 MET DST

Andrzej Bursztynski napisał(a) w wiadomości: ...
>[...]
>Pomysły z gatunku "luźnych":
>
>1. Zasilacz w monitorze siada (np. wyświetl białą płaszczyznę - efekty
>wtedy by się nasilały),
>
>2. Sąsiad włącza transformator do spawarki dużej mocy i to tuż nad/pod
>monitorem,
>
>3. Ktoś załącza duży odbiornik do tej samej fazy z której korzystasz
>- tym bardziej woltomierz do ręki.
>
>--
>Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.

Zainstalowałem Windows NT - poprawiła się jakość obrazu i falowanie
przestało występować (OSD dalej faluje). Przestało, ale nie do końca, tzn.
gdy w 1074x768 70Hz wciskam lewy lub prawy guzik myszy, ekran faluje jak
poprzednio. Wnioskuję z tego, że problem leżał po stronie sterowników i
płyty głównej, która coś kopie z myszą (coś na COMach ?). Zastanawiam się,
czy oddać płytę.

Ma ktoś teraz jakieś pomysły co to może być.

Pozdrowienia
Majcy