CDROM Mesjasz??? pada i zmartwychwstaje...

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 21:33:52 MET DST

Witam!
Sorki za kontrowersyjny (?) tytul, ale mam z moim cd problem
graniczacy z metafizyka. Otoz naped przez 95% czasu zachowuje sie jak
totalny zlom, to znaczy nie reaguje na zadna plytke - w systemie go
widac, ale nic poza tym - read fault itepe, a raz na ok. 20
uruchomien komputra raczy "zmartwychwstac" i chodzi jak burza. Do
czasu wsadzenia nowej plytki. Potem znow pada. Zombie czy co?

Czy ktos mial do czynienia z takim problemem? Jesli tak, podrzuccie mi
jakies rozwiazanie, bo ja tu resztki wlosow trace...

Zapytawszy pozdrawia i o pomoc prosi
Mordazy von BinHex
W umeczona lysiejaca glowke szlagiem raz za razem trafiany...

           mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.