Stary magiel jako ploter bebnowy???

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 21:33:57 MET DST

Uszanowanie!
Mam ci ja w komorce stary ale ciagle sprawny magiel elektryczny, na
oko format A1. Nikt z niego nie korzysta, wiec zastanawiam sie, czy
nie daloby sie go przerobic na ploter wlasnie. W sumie trzeba by bylo
dorobic uklad sterowania walkiem, szyne i glowice z pisakami, no i
odciac grzalke. I jeszcze troche elektroniki. Czy ktos mi poradzi, jak
sie do tego zabrac? Bede wdzieczny za wszelkie sugestie...

Zapytawszy pozdrawia i o pomoc prosi
Mordazy von BinHex.

P.S. To zart oczywiscie :-)))))

           mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl