Re: plik vgartd.vxd

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 21:08:28 MET DST

12 Apr 98 16:00:51 GMT, "Agnieszka Ziemnicka" <agniesia_at_ceti.com.pl>
piszesz:

>czy ktos zechcialby sie nade mna zlitowac i przeslac mi plik vgartd.vxd.
>jest mi niezbednie potrzbny do odpalenia mojej karty na agp a niegdzie go
>nie moge znalezc.

Ten plik jest chyba zalezny od chipsetu plyty glownej, powinno to byc
na dyskietkach/CD, ktore przyszly z plyta. Jezeli nie masz, to szukaj
na www producenta.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)