Re: NAPIECIE

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 10:39:07 MET DST

> obawiam sie, ze problem wcale nie tkwi w napieciu... po prostu twoj
> egzemplarz
> nie ruszy na 266 i koniec. a moze masz szlifa ? kto wie ? w takim razie
> jest podkrecony juz od dawna... w kazdym wypadku, z tego co ja wiem (a
> pare kompow zlozylem) napiecie nie ma tu nic do rzeczy.. ma byc 2.8 bez
> wzgledu
> na czestotliwosc.

Hmm kiedys mielismy podobny problem. Mianowicie K6 PR200 za nic nie
chciał chodzić na swoim nominalnym 200 :( (do 180MHz ok). Dostawca
zarzekał się że nie jest to szlif, ale pewnie był. Pomogło przestawienie
VCore na 3.2 V !!! Chodzi do dzis bez padów ... (Ostatnio widziałem tego
kompa bo rozbudowywałem w nim pamięć). Popróbuj może pomoże, oczywiscie
nie biorę odpowiedzialnosci, za takie eksperymenty - nominalnie ma być
2.8V.

Cooger