Re: Windows nie rozpoznaje pamieci na karcie?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 10:48:14 MET DST

> Mam karte Tseng 6100 z 4.5 mega pamieci, ale kiedy wchodze do panel
> sterowania/ekran/ustawienia/zaawansowane wlasciwosci, to mam wyraznie
> napisane,
> ze pamiec na karcie wynosi 2.25 mega (?) Co jest grane i dlaczego Windows
> nie wykrywa
> 4.5 mega? Dwa dodatkowe uklady pamieci MDRAM instalowalem na tej karcie
> osobiscie...

Podobny numer wycinał mi ET6000 Jatona - miał 4MB a pokazywał chyba 3MB
(nie pamiętam), co ciekawe na 1 z 3ech komputerów na którym było to
sprawdzane pokazywał dobrze (4MB) ... Co ciekawe bezposrednio po zmianie
sterowników pokazywał dobrze ale gdy ponownie weszlo sie do
"zaawansowanych wlasciwosci" to już było 3MB :(. Co dziwne DOSowe UniVBE
także pokazywało 3MB (a jak u Ciebie ?). Do dzis nie wiem co mogło być
powodem - najprawdopodobniej jakas niekompatybilnosć sprzętu (?)

Cooger