Re: Belinea 105035 , Daytek 1531 a moze Daewoo 1511B - ktory wybrac ???

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 13 Apr 1998 - 13:52:28 MET DST

> W zaprzyjaźnionym studiu graficznym mają dwa monitor:
> NEC 5FGe, który dwa lata temu był cudem techniki (był strasznie drogi,
> niestety nie pamiętam cen), oraz
> MAG 17", który był znacznie tańszy i uważany za gorszy (sprzedawany
jako
> OEM, bez instrukcji, bez niczego)

> Obecnie po prawie dwóch i pół roku jednakowego użytkowania obu okazało
się
> że ten droższy NEC ma dużą i wyraźną morę, kineskop ciut się wypalił,
> czasami 'gubi' kolory, a geometria i "zamglone przyciski" pozostawiają
> [...]

A'propos wyciagania wnioskow. Kupilem takiego MAG'a w Megamexie w Lodzi
,jako ze mial najlepszy obraz z wszystkich ogladanych przeze mnie , a w
dodatku byl o 200 zl tanszy od ADI. Jak juz zaczaolem na nim pracowac w
CAD'ie, to okazalo sie ze ma potworne znieksztalcenia - prawa polowa
obrazu byla szersza od lewej - nie znieksztalcona geometrycznietylko
szersza , np. Norton Commander byl z prawej strony o 10 mm szerszy niz
z lewej. Po wielu perypetiach z Megamexem - spadli w moim rankingu firm
gdzies w okolice optimusa kupilem Sampo, z ktorego jestam zadowolony do
dzis.Czyli okazuje sie , ze z monitorami tez trzeba uwazac przy zakupie
i wybierac firme , ktora nie tylko pozwoli przetestowc monitr ale i nie
bedzie robic jaj przy ewentualnej wymianie czy zwrocie sprzetu.

Nota bene kumpel ma Mag'a , kupionego kilka miesiecy wczesniej, ale w
innym sklepie i z logiem na przodzie - chodzi bez zarzutu i ma dobry
obraz.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?