Re: Kupie

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 13:27:29 MET DST

On Sun, 12 Apr 1998 08:33:07 +0200, "Wit Witerski" <witw_at_friko2.onet.pl>
wrote:

>Nas to na tyle obchodzi, że nie każdy ma czas na czytanie 14 grup

1. Nie kazdy ma tez pieniadze na to co chcialby sobie kupic. Czyli moze
sobie ukrasc.
2. Za daleko mam do kosza --> wiec papierek na ziemie.
itd.

>(ogłoszenia, DOS, Windows 95, Windows NT, nowe strony, itp.), a sprawa
>dotyczy pecetów.

A skad, taki dysk jest tez montowany w Amidze.

>Jeżeli chcę sprzedać taki dysk, to od razu dostaję ofertę -
>proste?

Lepszy efekt da ustawienie sie na autostradzie i machanie dyskiem. Tez sporo
ludzi zauwazy "oferte". Mozna takze chodzic od mieszkania do mieszkania...

>Poza tym zauważ, że ten post był krótszy niż nie jedna sygnaturka czy też
>"niezbędny" podpis PGP.

I to go ratuje :)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw)

--