Odp: Odp: Wiarygodny tester RAMu?

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 12:44:13 MET DST

Zla nowina - chyba programik nie przeszedl!!!
AAaa i jeszcze jedna rzecz. Podobno sprawdza pamiec do 16 MB.
tego nie moge sprawdzic gdyz mam tylko 16, ale jak poczekacie 3 tygodnie to
sprawdze. Tak sie zastanawiam czy dokupienie 32 EDO bedzie dobrym
rozwiazaniem (nie mam plyty pod DIMM) . Jak zmieni sie predkosc sprzetu po
osadzeniu 48.
Po ile chodza teraz pamiecie na gildze we Wroclawiu - mam najblizej .

pozdrawiam
Michal Zadworny
mikent_at_friko.onet.pl