Re: Jak odpalic strone na serwerze

Autor: dziadek (michalf_at_USUNTOceti.com.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 12:21:50 MET DST

Michal Zadworny napisał(a) w wiadomości:
<01bd656b$0cd47c40$LocalHost_at_standart>...
>Przeslalem pliki na serwer i niestety zamiast mojej strony pokazuje mi sie
>katalog. Strone mam na onet.pl, zalecaja plik startowy nazwac index.htm lub
>index.html.
>Tak tez zrobilem i nic. Jesli uruchomie index.htm recznie to wyskakuje mi
>strona jednak bez oprawy graficznej, dodam ze wszystkie pliki przegralem na
>sewer.
> Co zrobic aby wszystko dzialalo ok?

NA linuxie ( tam gdzie wyslales strone na serwer ) pliki
Index.html i
index.html

to dwa rozne pliki , w windzie to jeden i ten sam , zmien wszystkie nazwy
plikow na male i zmien w HTMelu tez wszystkie na male to pomoze na 100%

Michal Fik , Polaniec ,POLAND http://www.ceti.com.pl/~michalf
http://webexpress.idc.com.pl - redaktor magazynu internetowego
Irc: dziadek Icq UNI : 2806871