Re: Wirtualny pulpit w W95/NT4 i ET6000

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 08:37:20 MET DST

>witam
>mam tsenga6000(jaton) po instalacji AnyView3.0 dzieją się następujące
rzeczy

Ha, ha! Pisałem, że poszukam tego AnyView. Potem robiłem porządki i
zacząłem przecierać z kurzu pudełko od mojego Jatona i... jest opcja
wirtualnego ekranu! Zainstalowałem AnyView i...

>:
>outlook express się wiesza

dokładnie - i to mnie najbardziej denerwuje...

>word przy pracy z wirtualnym ekranem zawiesza komputer i to tak dokładnie
>że pomaga tylko zimny reset.

a tego to nie sprawdzałem...

>kupiłem tego jatona tylko ze wzgłedu na wirtualny ekran i tylko dla pracy z
>Wordem ,
>a tutaj taka sieczka ....

:(((

>myślałem że to wina sterowników , więc pościągałem najnowsze wersje ze
>stron domowych tsenga i jatona - nic nie pomaga.

też miałem to robić, ale skoro taki jest efekt...

właśnie ja - czyli nie jesteś sam! ;-))

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>