Re: Kupie

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 08:33:07 MET DST

>Ale co to Nas obchodzi? Takie oferty to na news:pl.ogloszenia.kupie

Nas to na tyle obchodzi, że nie każdy ma czas na czytanie 14 grup
(ogłoszenia, DOS, Windows 95, Windows NT, nowe strony, itp.), a sprawa
dotyczy pecetów. Jeżeli chcę sprzedać taki dysk, to od razu dostaję ofertę -
proste?
Poza tym zauważ, że ten post był krótszy niż nie jedna sygnaturka czy też
"niezbędny" podpis PGP.

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>