Re: Pytanie ciekawskiego o transfer przez telepsa.

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_strefa.com)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 22:35:10 MET DST

Ja też jestem z Częstochowy i mam dokładnie odwrotne podejście do sprawy.
Łączę się tylko rano w godz od siódmej do dziewiątej (zależy jak wstanę),
żadko w innych porach. 100% połączeń 33600 (Złomtrix vsp33600i), największy
transfer jaki widziałem kiedykolwiek u mnie to 4 kilo przy zipie,
przeciętnie zipy z dobrego serwera schodzą 3,3 - 3,7 kb/sec. Jeżeli ktoś
porównuje transfer godzinami (tak jak ja) to osstatnio w ciągu godziny
schodzi u mnie 12 Mb. Nie wiem jaką mam centralę, ale musi być dobra, bo
kupel w bloku obok jest w innej strefie numeracyjnej (starszej) i ma kupę
problemów z zerwanymi połączeniami.

--
Krzysztof Grad             http://www.kki.net.pl/kmg
kmg_at_strefa.com    UiN:4720636     Częstochowa