Re: Pytanie ciekawskiego o transfer przez telepsa.

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_strefa.com)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 22:43:20 MET DST

Nie popadaj w przesadę, naprawdę jakość i prędkość połączenia zależą od
wielu rzeczy i to że akurat ktoś ma Złomtrixa i zrywa mu połączenie to nie
zawsze musi być wina modemu. U mnie 3/4 znajomych ma złomtrixy VSP33600 i
tylko jeden ma problem z połączoniemi ponieważ jest podłączony do
najstarszej centrali na osiedlu, podobnie jak inny kolega który może się
pochwalić Zoomem. Ja i jeszcze dwóch kumpli mamy czyste i stabilne linie,
ale telefony mieliśmy jako jedni z ostatnich (ok. sześć lat temu).

--
Krzysztof Grad             http://www.kki.net.pl/kmg
kmg_at_strefa.com    UiN:4720636     Częstochowa