Re: NAPIECIE

Autor: MJ (mjasien_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 01:39:26 MET DST

Bartek <synchro_at_kki.net.pl> wrote in article
<352FD6DF.CBD5820A_at_kki.net.pl>...
> Czy ktos moze mi powiedziec, jakie mam ustawic napiecie na plycie , zeby
>
> P233MMX ustawic na 266 (3,5x75)?
> Dodam tylko , ze na 2,8V nie dziala...
> Dzieki
> --
> Pozdrawiam
> Bartosz Osiński
> synchro_at_kki.net.pl
> http://www.polbox.com/m/mycount

obawiam sie, ze problem wcale nie tkwi w napieciu... po prostu twoj
egzemplarz
nie ruszy na 266 i koniec. a moze masz szlifa ? kto wie ? w takim razie
jest podkrecony juz od dawna... w kazdym wypadku, z tego co ja wiem (a
pare kompow zlozylem) napiecie nie ma tu nic do rzeczy.. ma byc 2.8 bez
wzgledu
na czestotliwosc.
aha. slyszalem ponadto, ze nie kazdego intela mozna podkrecic, podobno sie
wycwanili i porobili zabezpieczenia ...
mj