Plyta

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_polbox.com)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 00:25:50 MET DST

Mam takie male pytanko: w najblizszym czasie czeka mnie zmiana plyty.
Poogladalem sobie rozne ciekawe plyty i najbardziej interesuje mnie
FIC PT-2012 (ATX na VP3 VIA). Pelno ma roznych bajerow, ale mam pare
watpliwosci:
a) marka - Asus to to nie jest. Ani Abit ;). Z FIC mialem pare razy
do czynienia, ale byly to tzw. mieszane wrazenia - 3 plyty dzialaly ladnie,
2 wrecz przeciwnie.
b) chipset. Tez nie jest to Intel, ale z tego co na sieci poczytalem to
wypada niezle.

W zwiazku z powyzszym, czy ktos moze podzielic sie wrazeniami/komentarzami
nt. plyty i/lub chipsetu? TIA.

--
   Piotr 'Xenocide' Sieklucki
      xenocide_at_polbox.com